שאלות ותשובות

כללי

  • 1. אינני יודע מהם חובותיי במחלקה בה אני לומד. מה עלי לעשות?
    • עליך לגשת לידיעון המכללה. באתר זה מופיעות דרישותיה של כל מחלקה. באתר המכללה כניסה: "מועמדים" – "רישום וקבלה" – "לוח שנה ושנתונים" (יש לעיין בשנתון הרלוונטי לך).
    • יש לקרוא את ההנחיות מטעם המחלקות , אשר מופיעות באתר זה בתפריט שמצד ימין. הנחיות מחלקתיות אלה מפרטות דרישות מיוחדות וכן מכילות הודעות על שינויים בתכנית הלימודים, בשעות הקורסים וכדומה.
  • 2. כיצד ניתן לדעת שהרישומים לקורסים שביצעתי התעדכנו במערכת המידע של המכללה?
    • בחר ב"הצג מערכת שעות" או ב"רשימת מערכת שעות", וודא שהרישומים לקורסים מופיעים.
    • כשבוע לאחר הרישום, היכנס לאתר המכללה, בחר ב"תחנת מידע לסטודנט ", ובדוק שם אם הפרטים תואמים לרישום שביצעת.

בעיות ברישום

  • 3. איני יודע מהו חלון הזמן שלי לרישום.
    על מנת לבדוק את חלון הזמן שלך, עליך להכנס ל"תחנת המידע לסטודנט" ולבחור ב"חלון הזמן שלי" בתפריט שבצד ימין.
    ניתן יהיה להיכנס ולהמשיך ולבצע רישומים וביטולים באותו יום של חלון הזמן בין השעה 15:00 אחה"צ ועד שעה 24:00 , וכן כל יום לאחר יום הזימון מהשעה 16:00.

  • 4. איני יכול להירשם בחלון הזמן שנקבע לי. כיצד אבצע את הרישום?
    שים לב: ניתן להירשם גם מחו"ל, בתנאי שהמחשב בו הינך משתמש תומך בהצגת גופנים בעברית. אם אין באפשרותך להירשם בחלון הזמן שהוקצה לך, באפשרותך להיכנס למערכת ולהירשם מאותו היום של החלון הזמן שהוקצה לך בשעות 15:00 עד 24:00 . ובכל יום בשעות 16:00-24:00.
    שימו לב: אין באפשרותם להירשם ע"י יועץ. היועץ יעמוד לרשות הסטודנטים למענה על שאלות אקדמיות, ולסיוע בפתרון בעיות אותן לא ניתן לפתור דרך מערכת הרישום.

  • 5. איבדתי את הסיסמה שלי/המערכת מודיעה שסיסמתי שגויה?
    הסיסמה שבעזרתה ניתן להיכנס למערכת היא הסיסמה המופיעה באישור הלימודים שנשלח אליך הביתה. אם לא קיבלת סיסמה כזו, או שקיבלת סיסמה אבל שכחת אותה, יש אפשרות למשוך את הסיסמה באמצעות תחנת המידע על הקשה על "סטודנטים" – "תחנת המידע" --- לקבלת תזכורת של סיסמתך החדשה לחץ/י כאן

  • 6. טרם שילמתי את שכ"ל לשנת הלימודים הבאה, האם הדבר משפיע על יכולתי להירשם?
    שימו לב-
    את התשלום למכללה יש לשלם מס' ימים לפני הרישום על מנת שהתשלום ייקלט במכללה. סטודנט שטרם שילם את חובות שכר הלימוד למכללה, או שתשלומו לא נקלט במכללה, לא יוכל להיכנס ולהירשם דרך האינטרנט ועלול לאבד את חלון הזמן שלו.

  • 7. המערכת לא מאפשרת לי להירשם לקבוצה מסוימת. מדוע?
    ישנן סיבות שונות הגורמות לכישלון ברישום:
    הודעת הדחייה היא "אינך יכול להירשם לקבוצה זו (חוג/מסלול/אפיון לא מתאימים) ": ישנן קבוצות המיועדות למסלולים ספציפיים וחסומות בפני תלמידי מסלולים אחרים, עפ"י החלטת המחלקה. נסה להירשם לאחת הקבוצות האחרות.


בעיות טכניות

  • 8. מופיעה לי אחת מהבעיות הבאות:
    הודעה "זמן תקשורת הסתיים"

    בכל פעם שאני מתחבר לאתר מופיעה הודעה שכרגע האתר בעבודת תחזוקה הצלחתי להתחבר למערכת, אבל התפריט בצד ימין הוא חלקי (לא מופיע לי "חפש קורס" /"רשימת מערכת שעות" וכו')
    יש לבצע את הפעולות הבאות, לאחר כל אחת מהפעולות, נסה להיכנס בשנית ואם הבעיה עדיין מופיעה עבור לפעולה הבאה:
     
    1. וודא כי גרסת הדפדפן שבו אתה משתמש הינו אקספלורר מגרסה 5.5 ומעלה.
     
    אם אתה משתמש בדפדפן בגרסה עברית:
     
    2. בחר בתפריט באפשרות "כלים", ואז בחלון "אפשרויות אינטרנט". הישאר בכרטיסיה "כללי" (זוהי הכרטיסייה הנוכחית), ואז, ב"קבצי אינטרנט זמניים" (באזור האמצעי של הכרטיסייה), יש ללחוץ על "מחק cookies" ו"מחק קבצים".
    3. עבור לכרטיסיית "אבטחה". באותו חלון לחץ על הכפתור "רמת מחדל".
    4. עבור לכרטיסיית "פרטיות". באותו חלון שנה את הרמה ל"בינוני" ומטה.
     
    אם אתה משתמש בדפדפן בגרסה אנגלית:
     
    2. בחר בתפריט באפשרות "tools", ואז ב"internet options". הישאר בכרטיסיה "General" (זוהי הכרטיסייה הראשונה), ואז, ב"Temporary internet files" (באזור האמצעי של הכרטיסייה), יש ללחוץ על "delete cookies" ו"delete Files".

    3. עבור לכרטיסיית ב"security". באותו חלון לחץ על הכפתור "default level".

    4. עבור לכרטיסיית privacy. באותו חלון שנה את הרמה ל- medium ומטה.

    5. אם לאחר ביצוע כל הפעולות הנ"ל הבעיה עדיין נמשכת, יש לעבור למחשב אחר.